poniedziałek, 10 czerwca 2013

Nie wytrzymam tej pogody już mnie dobija, brak mocy, brak mocy na wszystko.. nawet z piechem nie mam kiedy porządnie wyjść i mam tego dość, przed chwila bylam z nim na chwil ale zaczęło padać znowu i Tyson cały mokry wyglądał jak szczurek haha;d potem trzeba go kąpać a on nie lubi wody, rzuca się po wannie jak oszalały a potem nadmiar energii i bieganie po domu jak poparzony, cudowny widok ;DD
A Ja wczoraj i przedwczoraj tyrałam na weselu, nogi mi wysiadają... jednak to nie jest takie przyjemne i proste. Nie mogę iść nawet na zdj  z miśkiem, nie mam fajnych fotek, a padam na pysk ;((
i jeszcze potrzebuje waszej pomocy, jaką torbę wybrać dla mojego maleństwa, jaką wy byście wybrały alebo jaką posiadacie i możecie pomóc mi wybrać ;D a więc mam do wyboru
1
2

i nie wiem teraz sama co wybrać ;((  pomoc

2 komentarze:

  1. Ah, ta pogoda mogłaby się już uspokoić. U nas przez kilka dni było gorąco, a dzisiaj od nowa zimno i deszczowo. Nikiemu szczególnie to nie przeszkadza, bo wodę uwielbia ( jeżeli nie jest to ta znajdująca się w wannie).
    Co do torby... Nie mam pojęcia czy maluchowi będzie w takiej wygodnie. Ale jak już decydowałabyś się na jedną z tych, to zdecydowanie 1. Ma kraty wentylacyjne, więc piecho będzie miał lepszy dostęp do powietrza.
    My mamy dokładnie tą
    http://www.hauhau24.pl/files/torba%20turkusowa.jpg?PHPSESSID=68fb9ecb3120f6b6c94c394c259147c0
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką torbę dla swojego Tobyego i jej w ogóle nie lubi, cały czas z niej wyskakuje. Próbowałam go przyzwyczajić ale nie wychodzi, nawet nie chce do niej sam od siebie wejść. Ale teraz mam zamiar kupić taką torbę co jest jakby cała zamknięta.
    Coś tego typu :)
    https://www.google.no/search?q=torba+dla+psa&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=2SO3UdHfKYnK4ATn-oH4Dw&biw=1280&bih=610&sei=3CO3UYikB8vP4QTSt4CADQ#facrc=_&imgrc=MS2u_ktBQuGXcM%3A%3Bbp_I_L3CaqlwCM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.salonikpik.pl%252Fgalerie%252Ft%252Ftorba-dla-pieska-lub-kot_771.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.salonikpik.pl%252Findex.php%253Fp682%252Ctorba-dla-pieska-lub-kotka-pastel-polka%3B600%3B600

    OdpowiedzUsuń