czwartek, 6 czerwca 2013

Nienawidzę tej pogody już mnie dobija, nawet nie chce się wstać.. wczoraj jechaliśmy z Tysonem do legnicy który bardzo lubi siedzieć z tyłu na mojej torebce, pani w okienku w mcd chyba się zakochała ;D nawet nie mogę pójść na  zdjęcia,,, no jeszcze trochę i dam rade  ;) Dużo potrzebuje rad, choć każdy mówi co innego ja dalej nie wiem co robić;) 



oczywiście codzienna pobudka o 7 rano i piszczenie do 9 potem spokój i sem w końcu, nauczę w końcu mojego pieska francuskiego spania w kojcu a nie ze mną na łóżku ;d

3 komentarze:

  1. Uroczy malec :)
    A co do pogody to się zgodzę i nas ona nie rozpieszcza. Co prawda nie pada, ale zimno dogryza niemiłosiernie :(
    Pozdrawiam!
    http://york-niko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A chodzi Ci w dalszym ciągu o karmę ?
    Każdy mówi też co innego bo przekazują to czego dowiedzieli się u weterynarza , a tak jak już pisałam wet. dostają pieniądze za polecanie rożnych marek i nie interesują się składem . Niestety dlatego w wyborze karmy musimy kierować się własną wiedzą , analizować składy . Ja bym Ci poleciła Taste of thed wild , from family , orijen , acane itp. wszystkie są doskonałe .
    A ten szampon co używacie też miałam na początku dla Kropki , teraz cały czas kąpie ją w szamponie GOTTLIEB i odżywkę mamy z tej samej firmy . Jest na prawdę dobra , kupujemy od psiego fryzjera .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za info,ale nie wiem czy to na moją kieszeń ;) ;d

      Usuń