czwartek, 7 listopada 2013


Zastanawiam się nad jeszcze jednym Psiakiem, nie od razu tylko za jakiś długi czas ale mam dużo wątpliwości i zastrzeżeń do tego..
1.Duży czy mały??
+ Jeżeli duży to zastanawiam się nad : golden retriever, labrador,owczarek niemiecki
+ Małe : york,white terrier, mops
2. Szczeniaka? czy ze schroniska?
Wiadomo że każdy chce szczeniaka i chce go uczyć na własną rękę, chce wychować go dobrze
3.Czy Tyson będzie go akceptował?
4. Jeżeli będzie duży to czy mieszkanie w bloku nie będzie uciążliwe, chociaż mieszkanie które mi się podoba jest koło strzelnicy, także dużo przestrzeni i trawy do biegania;)
5. Zawsze chciałam mieć dużo psów ale moje wyobrażenie wyglądało raczej tak że wielki domek z ogródkiem i wszystko pięknie, ale nie wiem czy kiedyś marzenie o domku się spełni.

Jeszcze na pewno dużo wątpliwości, pomoc !!!!


4 komentarze:

  1. 1. Osobiście wolę duże psy ale małe są jakby łatwiejsze w utrzymaniu. Nie jedzą tyle co duże psy i nie potrzebują bardzo długich spacerów jak to duże psy potrzebują :)
    2. No wiadomo szczeniaka wychowasz tak jak chcesz ale można zabrać szczeniaka ze schroniska :) byle by miał rok nie starszy niż rok. Bo nie raz starsze psy co dużo przeszły mogą powodować problemy i nie ufać nowemu właścicielowi i dużo było przypadków gdzie znajda pogryzła nowego właściciela bo nie ufała szczególnie tyczy się to dużych psów.
    3. Tyson jest Yorkiem a Yorki są strasznie wredne i zazdrosne, dlatego nie poleca się Yorków rodzinie z małymi dziećmi bo Yorki muszą mieć dużo uwagi tak samo jak ja mam kota i Toby co chwile szczeka i wariuję jeśli chwile sobie leże z kotem a nie zajmuje się z nim. Ale to zależy od charakteru psa.
    4. Jeśli zdecydujesz się na dużego psa to nie polecam mieszkania w bloku sama miałam owczarki niemieckie i nie wyobrażam sobie by siedziały w małym mieszkaniu w bloku o ile nie jest to taka w miarę duże mieszkanie :)
    Mam nadzieję że trochę Ci pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też bym chciała dużego psa, miałam już owczarka i nie było tragedii nie mam aż takiego małego mieszkania;ddd Tyson właśnie jest strasznie za wszystkimi psami, wydaje mi się że aż z tym by nie było problemu chociaż bardzo lubi zwracać na siebie uwagę i być jej centrum ;))
      Dzięki za rady ;DD

      Usuń
  2. goldeny sa wspaniałe sama bym chciala miec.Schronisko to fajny pomysl ale czy trafisz na psa z dobrym temperamentem?

    OdpowiedzUsuń