sobota, 6 lipca 2013

Umówieni do groomera na poniedziałek, chodziłam i szukałam w piątek ale nigdzie nie było miejsca, w niektórych nawet wolny termin był dopiero pod koniec miesiąca, ale znalazłam salon 4ŁAPY ;d i umówieni jesteśmy na poniedziałek, bo Tyson jest taki nieestetycznie kudłaty że trzeba go troszkę ostrzyc, nie mogę się doczekać bo to jego pierwszy raz, ciekawe jak się będzie zachowywać ;)) a póki co 25 jedziemy z Tysonem nad morze ''Międzyzroje" welcome ;)) długa podróż przed nami, nie wiem czy nie podać coś Tysonowi czy wytrzyma w samochodzie ..???








6 komentarze:

  1. Możesz mu coś podać, na wszelki wypadek :)

    Śliczne są takie, niechlujnie kudłate psiaki *-*
    Ale uszy Tysona mnie powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Wiesz może co moge mu dać? To są jeszcze stare zdjęcia, bo już mu przycięłam włoski na uszach ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym zoologicznym i u weta coś jest, a raczej powinno być. Oni na pewno tez dobrze doradzą. Ja nie używam więc nie wiem, ale u weta widziałam takie ''coś'' :)

      Usuń
  3. Raczej wytrzyma tylko róbcie częste postoje, żeby się mógł przewietrzyć na dworze. Mój piesio wytrzymał :D

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://e-psiak.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  4. My jadąc z norwegi do polski to 24 godziny i Toby dał radę. Zatrzymywaliśmy się tylko często na postoje ale dał radę, i nawet na promie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie się boję żeby nie marudził ;D no zobaczymy ;d

      Usuń