wtorek, 4 czerwca 2013

wczoraj pierwsza kąpiel, maluszek trochę dawał popalić ale był słodki, taki mokry wyglądał jak szczurek niestety nie uwieczniłam tego bo nie miałam jak, następnym razem się postaram bardziej, a teraz pokaże wam szampon firmy 'champion' dla szczeniaków yorków, dla delikatnej skóry u mnie w sklepie zoologicznym w cenie 45 zł , mam zamiar jeszcze kupić odżywke + spray do rozczesywania ;)
muszę wybrać się z moim Tysonkiem na jakieś zdjęcia ale pogoda nie dopisuje, od paru dnie jest jesiennie i ponuro, wczoraj wykąpałam pieska wiec na taka pogode to szybki spacerek i do domu, wychodzi w swojej bluzie która dostał od  mojego brata;d czarną bluze z adidoga 
haa przesłodki nieprawda ? ;))
I Jeszcze mam pytanie do tych którzy mają większe doświadczenie ode mnie i powiedzą mi jaka karma jest najlepsze dla yorka, ja kupiłam startet
ale nie wiem czy mój maluch będzie do niej przekonany ;((


3 komentarze:

  1. Pytałaś się u mnie na blogu o karmę i pojemniki . :) Pojemniki możesz kupić wszędzie , zapytać się w zoologicznym lub zamówić w sklepie internetowym dla psów , lub allegro . Ja swoje kupowałam w biedronce w tamtym roku , akurat były bardzo fajne . Za pojemnik jak się nie mylę dałam 40 zł . Może w tym roku też będą .
    A co do karmy to tu mam trochę do powiedzenia .
    Nie radziłabym Ci kupować Royal Canin , a przyczyna jest prosta. Ta karma nie jest wgl dobrej jakości , weci za jej polecanie dostają pieniądze dlatego jest przez nich uważana za najlepszą , a tak na prawdę skład ma zły . Zawiera składniki rakotwórcze , dużo zbóż , które są zbędne dla psa , a nawet groźne . Royal to śmieci . Najlepsze karmy bezzbożowe z dużą ilością mięsa , dobrym składem znajdziesz w internetowym sklepie MODERN PET . Tam każda karma jest dobra także możesz wybrać .
    Jak będziesz miała wątpliwości , albo potrzebowała rady z przyjemnością pomogę :D
    Interesuję się psami od dawna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dla swojego Yorka mam 2 karmy które lubie mieszać. Mam Acana puppy smal bread formula ma duża ilość mięsa i polecił nam ja weterynarz. A 2 druga to Royal Canin Yorkshire Terrier Junior, zgodze się z yorkiedogs że nie jest to najlepsza karma ale wymieszana razem z Acana twierde że są dobre bo pies dostanie wszytsko trzego potrzebuje, i sam weterynarz polecił żeby sprubować mieszać dwie rózne karmy co mają dwa różne składy :)

    OdpowiedzUsuń