wtorek, 23 lipca 2013

Dziś i wczoraj Tyson stracił po jednym zębie, wczoraj wypadła mu jedna jedynka a dziś stracił drugą ;) Pani weterynarz mówiła żeby teraz właśnie kiedy ma stracić zęby żeby się z nim szarpać pluszakiem. Wczoraj dostał ostatni zastrzyk do roku czasu i preparat na pchły i kleszcze bo ostatnio wyciągnęłam mu jedną pchełkę, po drodze zajrzałam do sklepu zoologicznego i kupiłam jak zwykle maty, karmę z Puriny 'Pro plan' z kurczaczkiem i smaczki hipoalergiczne;) 

Zrobiłam dzisiaj zdjęcia z brakującymi dwoma ząbkami ;D


a to zdjęcia karmy i smaczków ;) 




Jeszcze pudełeczko które kupiłam na takie jego drobnostki


 I Moje dzieło na ścianie, chociaż i tak nie lubi spać w swoim kojcu, ale już niedługo czeka mnie przemalowanie pokoju także tworze póki mogę ;DD


25 Pakowanko nad morze ;)) Tysonik będzie miła super zabawę ;)


2 komentarze:

  1. Fajna ściana :P A Tobyiemu już wszystkie powypadały zęby które miały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja jestem ciekawe kiedy Tysonowi wszystkie już wylecą ;d

    OdpowiedzUsuń