piątek, 1 listopada 2013

No myszeczko, już niedługo mamusia wraca z tej Szwecji nieciekawej, ale nie martw się kupiła ci pare drobiazgów z racji tego że tutaj jest na maksa drogo, ale mam chęć kupić ci jeszcze jedną rzecz, takie niby szelki, szerokie z jakieś skórki ze wzorem krowy ;dd fajne ale 289 koron , to jakies 144 zł ;// dramat, w Polsce o wiele wiele taniej ale zarobki z wielką różnicą ;) pogody tu za pięknej nie ma, dzisiaj jest w miare a wczoraj padało było zimno, przed wczoraj to samo i tak to leci. W poniedziałek mam wylot po 11 będę na lotnisku (bo inaczej nie ma mnie kto zawieść) a dopiero o 20;55 mam wylot ;/// ja nie wiem jak ja tam wytrzymam dramat dramat na maska, ale juz po 22 będę w Poznaniu, i już bliżej mojej myszeczki która pewnie tęskni za mamusia ;)) dobra jeszcze pare fotek prezentów dla Tysona i koniec ;)




Miski 1szt- 60 koron. (ok 30zł) *2
Chusta - 60 koron
Zabawka - 30 koron ( ok, 15zl)
Przysmaki- 30 koron

= 240 koron ( 120 zł )

1 komentarze:

  1. No jest trochę drogo w Norwegi tak samo ale są też inne wypłaty więc to też zależy jak się na to patrzy :) ale super rzeczy też mam smaczki z dogman między innymi mini kostki o smaku baraniny i ryżu :) nie wiem czy widziałaś nowego posta u nas ale polecam ci appke WOOF jest strasznie fajna i ciekawa :) jak co to nas szukaj na niej :)

    OdpowiedzUsuń